Reklamní pozice premium odkaz

Reklama musí být hlavně efektivní

Reklama musí být hlavně efektivní

Ilustrační foto

Vymýšlet různé reklamní kampaně je nepochybně velmi zajímavé. Ovšem ať už jde o jakkoliv neotřelou či kreativní propagaci, vždy zůstane hlavním měřítkem její efektivita. A ta se odvíjí hlavně od toho, jak rostou prodeje, případně povědomí o propagované značce a firmě.

Žádný marketingový nástroj není tabu

Před výběrem vhodného druhu reklamy je potřeba si říct, že žádný druh reklamy není tabu. Někdo může využívat telemarketing, díky kterému jsou oslovováni zákazníci prostřednictvím telefonních hovorů, kteří byli vytipován na základě relevantních vstupních údajů.

Tyto data má většinou k dispozici specializovaná agentura a k samotnému oslovení pomůže callcentrum. Velmi často se jedná o jednu a tu samou firmu, jenž poskytuje balíček těchto služby v jednom. Díky ní získáte komplexní reklamní kampaň.

Zavírat oči byste ovšem neměli ani před marketingovou specialitou, jakou nepochybně je guerillová forma propagace. Jejím prostřednictvím můžete udělat hodně levnou reklamu se zajímavými výsledky. Ovšem je možné zrealizovat i nákladnou guerillovou kampaň, která vejde do povědomí celé republiky. Vždy záleží na preferencích zadavatele. Také platí, že tento druh reklamy je na vzestupu.

Zapomenutá není ani klasická reklama prostřednictvím tištěných propagačních a informačních letáků. V menším rozsahu ji zvládne každý sám, ale pro tisk nakupujte tonery Samsung či jinou kvalitní značku. Zrovna tak je podstatné mít dobou tiskárnu. Ovšem ani jedna z těchto věcí vás nezachrání, pokud jste podcenili grafický vzhled letáku a hlavně jeho samotný obsah. Pamatujte, že podobných tiskovin chodí do schránek zákazníků opravdu hodně. Mnoho z nich je automaticky vyhazuje. Takže šanci na úspěch má jedině taková reklamní tiskovina, která zaujme na první pohled. Málokdo věnuje pohledu na leták více, než jednu až dvě vteřiny.

 

Reklamní článek

Autor: Redakce

Autor fotografie/zdroj fotografie: Financov.cz

Štítky: pr, podnikání, reklama

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách Financov.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste si měli ověřit nebo je vhodné je konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel Financov.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách -Financov.cz.